2013. június 22., szombat

cLy visszavág a /10/-nek

Anil "cLy" Gülec egy maró támadást indított a /10/ ellen, a csapattól való búcsúzása után.
Pénteken, Azmican "asmo" Bergeroglu felfedte, hogy Gülec úgy döntött kilép a csapatból és hozzátette, hogy a török veterán már a DreamHack előtt két héttel meghozta döntését.
Jönköping-ben, a /10/ nevű csapat a csoportjuk legalján fejezte be a versenyt, a Copenhagen Wolves-tól és az Epsilon-tól való vereségek után.
Gülec most megszellőztette a történetet az ő szemszögéből, kijelentve, hogy nem tervezett kilépni a /10/-ből a DreamHack előtt, de részt is szeretett volna venni a velük az SLTV StarSeries döntőkön Kievben

cLy "furcsának" kiáltotta ki a /10/ csapatot. Fotó: HLTV.org

A volt TCM-Gaming játékos nagyon kritikus volt a csapattagok ellene mutatott hozzáállását illetően a kiábrándító DreamHack-es szereplés után, a /10/ nevű csapatot "az egyik legfurcsább" csapatnak hívta, akinek valaha játszott.

"Ez a hír engem is meglepet," mondta Gülec a cadred.org-nak. "Először is, én soha nem is utaltam olyasmire, hogy elhagynám a csapatot, mielőtt a DreamHack-en játszottunk. Ha így tettem volna, nem lett volna értelme lemennünk, hogy veszítsünk a csoportmeccsek során. A volt csapattársaim azt hiszik éppen nyaralni indultam, ezért adták ki a hírt pont most, de igazából csak két óra múlva indul a gépem.

"Egyébként összefoglalva a távozásomhoz vezető szituáció okát, beszéltünk a jövőnkről az elszenvedett vereségek után. A megbeszélés során megkérdezték, maradni akarok-e a csapatban, amire nem igazán tudtam válaszolni, merthogy az elkövetkezendő két hónapban Törökországban tartózkodom. A legjobb eshetőséget feltételezve, úgy gondoltam együtt maradunk és pontosan így is nyilatkoztam a readmore.de-nek adott interjúmban.

"Aztán, miután kikaptunk az Epsilontól, én és Stavros vissza akartunk menni a hotelbe kipihenni magunkat. De asmo, mantis és strux1 maradni akartak nézni a Svéd bajnokság 5 pályás döntőjét, ami két órával később kezdődött. Mondtam strux1-nak hogy adja oda a kocsikulcsot, vagy vigyen minket vissza a hotelbe, de egyikbe sem ment bele. Aztán hárman otthagytak minket és elmentek valahova máshova lógni. A probléma ott kezdődött, hogy csak euró volt nálunk, amivel nem tudtuk taxit fizetni.

"A lényegre törve - 2 órát sétáltunk a hotelhez, hogy lássuk hármukat megérkezni, bocsánatkérés vagy bármi nélkül. A következő napokban csak euróban volt készpénzem, de hiába ajánlottam nekik, hogy kifizetem nekik, amit megvesznek, nem segítettek rajtam. Nem volt semmim enni, csak az ingyen nassolni való és üdítőital, ami a sajtósoknak volt kirakva két egész napra. Ez az egész nagyon rosszul jött ki és továbbá nem éreztem magam otthon köztük.

"A haza úton kerültem a témát, hogy az út békés maradjon, aztán hazaértünk és elbúcsúztunk. Mikor haza értem mondtam nekik, hogy én szívesen játszanék velük az SLTV döntőkön is, feltéve, hogy kapok vízumot Isztambúlból, de azóta nem válaszoltak nekem.

"Nos, a helyzet jól volt kezelve, de egy kicsit semminek véve éreztem magam, mert hogy a hírt a hátam mögött adták ki. Jóllehet Stavrossal még jóban vagyunk, ő továbbra is nekik fog játszani a pénz miatt. A többiekről azt kell hogy mondjam, hogy ők voltak az egyik legfurább csapat amiben részem volt. Boldogan átadom nekik az SLTV-s helyem és pattogatott kukoricát rágcsálva fogom nézni az elkövetkezendő LAN-os meccseiket.

"Csalódott vagyok, hogy ennyi időt fektettem ebbe a csapatba. Úgy érzem túlontúl törekvő voltam a csapat számára, mert én nyerni megyek LAN-ra , nem pedig csapatépítésre, de úgy tűnik ebben nem hasonlítok a többiekhez.

Gülec búcsúja után a csapathoz csatlakozott Robert "TORNADOTONI" Radosevic, ezzel a lépéssel a csapat felállása a következőképpen néz ki:
 Dimitrios "stavros" Smoilis
 Hendrik "strux1" Goetzendorff
 Benjamin "qk-Mantis" Oberlein
 Azmican "asmo" Berberoglu
 Robert "TORNADOTONI" Radosevic

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése